Home/Vraag en Antwoord
Vraag en Antwoord2021-02-16T08:40:31+01:00

Vraag en Antwoord

Wij van LizaLau Kids vinden het belangrijk om duidelijk informatie te verschaffen over onze webshop. Daarom hieronder het antwoord op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Schroom niet om deze stellen, bij voorkeur per e-mail

Kan ik een bestelling retourneren?2021-03-02T09:32:32+01:00

Ja, de hiervoor benodigde informatie vind u op de pagina Retourneren.

Kan ik een suggestie of klacht indienen?2021-02-15T17:48:52+01:00

LizalauKids hecht veel waarde aan tevreden klanten. Het is mogelijk dat u ondanks onze inzet niet tevreden bent over de service die u heeft gekregen. Vanzelfsprekend horen wij dat graag van u, zodat wij er alles aan kunnen doen om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht richten tot de afdeling klantenservice, u krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht. Heeft u suggesties waarmee wij u beter van dienst kunnen zijn, laat het ons per mail weten. Wij hechten veel waarde aan uw inbreng.

Hoe kan ik betalen?2021-02-15T17:46:37+01:00

Tijdens het aanmaken van uw order kunt u kiezen voor een van de volgende betaalmethoden:

 

  • Vooruitbetaling per bank. Uw bestelling wordt verzonden nadat uw betaling is bijgeschreven
  • IDEAL. U betaald in uw vertrouwde omgeving en uw product kan snel verstuurd worden.
Wat zijn de verzendkosten?2021-02-15T17:45:09+01:00

LizalauKids berekent € 4,95 verzendkosten binnen Nederland.

Wat is de levertijd van jullie producten?2021-02-19T12:50:04+01:00

De artikelen die u bestelt bij LizalauKids worden verzonden vanuit ons centraal magazijn. Doorgaans verzenden wij binnen 48 uur (buiten bijzonderheden).

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?2021-02-15T17:42:13+01:00

De artikelen die u bestelt bij LizalauKids worden verzonden vanuit ons centraal magazijn. Omdat wij onze klanten zo efficiënt en snel mogelijk van dienst willen zijn, kunt u uw goederen niet zelf af komen halen.

Kind_op_Kruk_LizaLau_Kids
Ga naar de bovenkant